مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه: دفاع مقدس مظهر ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انق

 

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: دفاع مقدس مظهر ایستادگی، ایمان و اعتقاد ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، روز دوشنبه در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) روستای قیه بلاغی این شهرستان افزود: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ و در سایه رهبری، بر قدرت های پوشالی جهان پیروز می شوند.
وی اظهار کرد: اکنون نیز نظام اسلامی به برکت خون شهدا و در سایه رهبری های رهبر معظم انقلاب مقتدرتر و با صلابت تر از همیشه در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه ایستاده است.
حجت الاسلام فیضی زاده، با محکوم کردن اقدام های آل سعود در حادثه منا گفت: سوء مدیریت و اقدام های نسنجیده مقام های عربستان که منجر به داغدار شدن امت اسلامی شد، نمونه بارزی از عدم وجود عقلانیت و التزام آنها به اسلام ناب محمدی (ص) است.

http://img7.irna.ir/1394/13940706/81777070/81777070-70193296.jpg
جانشین سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: وجود رهبری، اعتقاد، باورهای دینی و پشتوانه مردمی عامل پیروی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.
سرهنگ پاسدار حمید ساعدی، افزود: آرامش و اقتدار کنونی کشورمان در سایه رهبری های مدبرانه رهبر معظم انقلاب و به برکت خون شهدا و آرمان های امام راحل (ره) بود.
وی خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به عنوان اساسی ترین آرمان های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان جامعه ضروری بوده و جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان بیمه خواهد کرد.
در این آیین ساختمان پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) روستای قیه بلاغی همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره برداری رسید.
این ساختمان به همت حوزه 13 قدر و با زیربنای 150 متر مربع و با هزینه 500 میلیون ریال از محل مشارکت مردمی این روستا و در مدت یک سال ساخته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 مهر 1394برچسب:, | 22:26 | نويسنده : شهروند مراغه ای |